Perfektní obal vyniká, přitáhne zákazníkovi oči a i chuť k nakupovat..

 

Obal je jedním z velmi důležitých nástrojů  při prodeji v obchodě. Vzhledem k tomu, že k rozhodnutí zvláště při nákupu zboží do 500 Kč dochází často až na místě prodeje, je obal často jediným rozhodujícím prvkem, který zákazníka ovlivňuje.

 

Pokud nabízíme kvalitní zboží, je povinností investovat i do kvalitního obalu. Koupil by si snad někdo v dnešní době pivo bez etikety, jak tomu bylo před rokem 1990 ? Nikdo! Převis nabídky zboží v obchodech nás nutí k rozhodnutí často jen díky na základě kvality obalu produktu.

 

Produktům firmy Soly Europe s.r.o. proto nechybí odvaha v pestrém a kvalitním provedení obalů a tak i mimo vlastní skvělou funkci produktu jsou obrovsky přitažlivé pro vaše zákazníky. Vážení kolegové z branže, přejeme hodně úspěchů v prodejích.

 

 

Ing. Radek Solařík

Soly Europe s.r.o.

Panoramatický obal a v reálu vypadá produkt i-Shake šejkr ještě přitažlivěji..